Üdvözlünk az NIÜ - HSUP Help Centerben!
Ez a felület azért jött létre, hogy:
gyorsan be tudj jelenteni hibát,
nyomon tudd követni a beküldött jegyeidet,
megtaláld a leggyakoribb kérdésekre a választ a Tudásbázisban.
A Tudásbázisban találsz:
Lépésről lépésre útmutatókat a HSUP használatához,
Gyakori hibákat és azok megoldásait,
Újdonságokat és verzió frissítéseket,
Tippeket az admin felület használatához.
Tipp: Ha hibát jelentesz, mindig az e-mail címeddel jelentkezz be, és részletesen írd le, hogy milyen szerepkörben dolgozol.
Így a support csapat gyorsabban tud reagálni, és kevesebb kör szükséges a hiba pontosításához.
Related Articles
Saját terület – Jegyek nyomon követése és lezárása
A Saját terület (My Area / My Tickets) menüpontban minden beküldött jegyedet egy helyen követheted nyomon. Ez az a felület, ahol átláthatod a teljes kommunikációt, a státuszokat és az esetleges válaszokat a support csapattól. Mit találsz itt? ...
Jegy beküldése – Szükséges információk a gyors hibaelhárításhoz
Annak érdekében, hogy a support csapat gyorsan és pontosan segíthessen, kérjük, a jegy beküldésekor az alábbi információkat mindig töltsd ki. Kötelező mezők és elvárt tartalom Mező Mit írj ide? Miért fontos? Tárgy Rövid, pontos leírás (pl. „Nem tudok ...