Üdvözlünk az NIÜ - HSUP Help Centerben!

Üdvözlünk az NIÜ - HSUP Help Centerben!

Ez a felület azért jött létre, hogy:

  • gyorsan be tudj jelenteni hibát,

  • nyomon tudd követni a beküldött jegyeidet,

  • megtaláld a leggyakoribb kérdésekre a választ a Tudásbázisban.

A Tudásbázisban találsz:

  •  Lépésről lépésre útmutatókat a HSUP használatához,

  • Gyakori hibákat és azok megoldásait,

  • Újdonságokat és verzió frissítéseket,

  • Tippeket az admin felület használatához.


Tipp: Ha hibát jelentesz, mindig az e-mail címeddel jelentkezz be, és részletesen írd le, hogy milyen szerepkörben dolgozol.
Így a support csapat gyorsabban tud reagálni, és kevesebb kör szükséges a hiba pontosításához.


    • Related Articles

    • Saját terület – Jegyek nyomon követése és lezárása

      A Saját terület (My Area / My Tickets) menüpontban minden beküldött jegyedet egy helyen követheted nyomon. Ez az a felület, ahol átláthatod a teljes kommunikációt, a státuszokat és az esetleges válaszokat a support csapattól. Mit találsz itt? ...
    • Jegy beküldése – Szükséges információk a gyors hibaelhárításhoz

      Annak érdekében, hogy a support csapat gyorsan és pontosan segíthessen, kérjük, a jegy beküldésekor az alábbi információkat mindig töltsd ki. Kötelező mezők és elvárt tartalom Mező Mit írj ide? Miért fontos? Tárgy Rövid, pontos leírás (pl. „Nem tudok ...